مشاور مالیاتی پزشکان

یکی از صنوفی که این روزها بیش‌ازپیش در تیررس سازمان امور مالیاتی است، صنف پزشکان و خدمات درمانی است. این مسئله درگیری پزشکان و فعالان حوزه‌های درمانی با سازمان امور مالیاتی را بیشتر کرده است. ازاین‌رو نیاز این صنف به داشتن وکیل مسلط بر امور مالیاتی  و شخصی با تخصص مشاوره مالیاتی بیش‌ازپیش احساس می‌شود.
به عنوان یک پزشک تا چه میزان به تخصصی به نام وکیل و مشاور مالیاتی پزشکان آشنایی دارید؟


مشاوره مالیاتی پزشکان ؛ یک ضرورت


چندی است که الزام نصب کارت‌خوان در مطب پزشکان به تیتر یک خبرهای اقتصادی و اجتماعی تبدیل‌شده است. به‌کرّات در رسانه‌های مختلف از فرار مالیاتی پزشکان صحبت می‌شود و برنامه‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی به‌صورت اختصاصی به وضعیت درآمدی و اقتصادی پزشکان می‌پردازند.
همه این‌ها باعث شده است تا ذره‌بین سازمان امور مالیاتی به جامعه پزشکی نزدیک‌تر و نزدیک‌تر شود. تمامی تراکنش‌های مالی پزشکان، متخصصان، جراحان و … به‌شدت کنترل می‌شود و در موعدهای سالیانه مالیاتی، دراظهارنامه های مالیاتی آن‌ها لحاظ می‌شود.
باوجود شرایطی به این سختی و پیچیدگی برای شاغلان نظام پزشکی، الزام استفاده از فردی متخصص در حوزه‌های مالی و مالیاتی برای رفع‌ و رجوع مسائل مالی و ارائه مشاوره مالیاتی به این قشر بیش‌ازپیش احساس می‌شود.


وکیل مالیاتی پزشکان ، یک جراح مالیاتی!


یک وکیل مالیاتی متخصص در حوزه مالی پزشکان، دندان‌پزشکان، کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها، همچون یک جراح با یک تخصص ویژه است.

مسائل مالی بیمارستان‌های خصوصی و قوانین مالیاتی حاکم بر آن به دلیل حساسیت‌هایی که امروز روی آن‌ها وجود دارد، همچون یک تخصص در رشته وکالت مالیاتی است. تخصصی که با کار بر روی پرونده‌های مالیاتی پزشکان و در دست گرفتن دادرسی مالیاتی بیمارستان‌ها به‌دست‌آمده است و حاصل از یک تجربه غنی مالیاتی است.
همین حالا با تماس با دفتر وکالت سیده نسیم سلطانی حسینی تمامی امور مالیاتی خود را به وکلا ومشاوران مالیاتی کار بلد این مجموعه سپرده و با خیالی آسوده به ارتقای دانش پزشکی خود و توسعه کسب‌وکارتان بپردازید.

به ما امتیاز دهید